Masz zobowiązanie?
Nie wiesz jak poradzić sobie z problemami?
Pamiętaj, iż unikając kontaktu lub samemu go nie podejmując, nic nie zyskujesz, a jedynie narażasz się na dodatkowe uciążliwości. Dzięki podjęciu rozmów, sam dajesz sobie szanse na poszukanie rozwiązania, nawet w sytuacjach bardzo trudnych.
Jesteśmy firmą, która pracuje z ludźmi i bardzo ceni sobie wysokie standardy świadczonych usług.
Ze zrozumieniem podchodzimy do osób, które z różnych przyczyn są w trudnej sytuacji, lub nie płacą powstałej wierzytelności z jakiegoś konkretnego powodu (reklamacja, brak zrozumienia, niezadowolenie z usługi). Chętnie poznamy te przyczyny i wspólnie zastanowimy się nad rozwiązaniem sprawy.
Często podmiot z zewnątrz, patrzący na sprawę bez zaangażowania emocjonalnego, jest w stanie znaleźć rozwiązanie akceptowalne dla obu stron. Dlatego tak ważny jest kontakt!
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, poniżej załączamy kilka niezbędnych formularzy, które mogą przydać się, w celu szybszego załatwienia sprawy:
- pełnomocnictwo
- wniosek o zawarcie ugody
- oświadczenie o przystąpieniu do długu
- zgłoszenie zgonu
Reklamacje - w tym na działania pracowników DBR Sp. z o.o.
Aby zgłosić reklamację dot Państwa sprawy, bądź też na czynności podejmowane przez naszych pracowników, wystarczy:
1. napisać zgłoszenie mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - prosimy o wpisanie w tytule wiadomości słowa "Reklamacja", lub
2. napisać swoją reklamację listownie na adres spółki - dane w zakładce "kontakt"
3. zgłosić reklamację telefonicznie - pod nr infolinii - 800 003 166
Odpowiedź na zgłoszoną reklamację zostanie udzielona nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej wpłynięcia, lub w wyjątkowych sytuacjach nie później niż do 60 dni od daty jej otrzymania.
W takiej sytuacji zostaną Państwo poinformowani o przyczynach opóźnienia. W każdym momencie, macie Państwo możliwość skontaktować się z nami i zweryfikować, na jakim etapie znajduje się rozpatrywanie Państwa zgłoszenia. Jeśli reklamacja dotyczy sprawy zleconej nam do obsługi przez inny podmiot, Państwa reklamacja zostaniej przekazana wierzycielowi, o czym również zostaniecie Państwo poinformowani.